torsdag, augusti 16, 2007

Holméns rätta position

Min arbetskamrat Fifakungen, som ansåg att Valencia - Elfsborg med marginal var det absolut sämsta han har sett, höll igår morse med om att Holmén var övernaturligt dålig. Han hade en teori om att den usla insatsen var en protestaktion mot att Haglund placerade #10 på kanten:

"Det är som när man fick spela back när man var liten och gick och tjurade och vägrade spela."

Det där citatet härstammar alltså från dagen innan denna horribla artikel publicerades. Jag vill inte kommentera Holméns uttalanden för jag vet att jag inte skulle kunna göra det utan att gå till kraftiga personangrepp. Det räcker med att slå fast att läktarplats bör vara hans rätta position mot GAIS på lördag.

Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Curt Hennig sa...

Holmén var en ren katastrog mot Valenica och jag tycker inte att han knappt hållit allsvensk klass denna säsongen. Men det verkar ju som om han är Haglunds favorit och inte kan petas. Att Holmén är med i landslaget förstår jag. Har man en gång kommit in i Lars Lagerbäcks trupp är det svårt att komma ur om inte speciella omständigheter råder. Jag tror ju personligen att Anders Svensson hänger löst.