lördag, december 24, 2005

Bloggens senaste nyförvärv

Har precis blivit värvad till denna bloggen av Röd Guling, så vad passar då bättre än att skriva in inledande presentation om mig?
Linda heter jag, eller mera känd som "Elloslinda", är bosatt i Borås och fyller 19 år i februari. För mig är IF Elfsborg det naturliga valet, inte bara beroende på den gula fina färgen de har på matchtröjorna, utan även på sättet de spelar fotboll och allting däromkring.
Jag ska i fortsättningen försöka bidra till att En rödgul röra blir ännu bättre än vad den redan är och kommer ge min syn på saker och ting, vilket jag hoppas ni uppskattar!

4 kommentarer:

Röd Guling sa...

Och med denna värvning leder "En rödgul röra" silly season överlägset.

Curt Hennig sa...

Precis. Den perfekta bloggen.

Anonym sa...

Kan en förvirrad stockholmare som gillar Elfsborg få vara med?

Röd Guling sa...

danne: Sänd ett mail.