fredag, december 09, 2005

Svarta listan uppdaterad

Svarta listan är uppdaterad med ett nytt namn.

Jag har inte skickat några frågor till Stefan än så han får stå kvar tills vidare, trots att han enligt Lohne är intresserad. Jag väntar just nu på inskickade svar från Martin Andersson men han SMSade igår och skrev att han har dålig tillgång till internet för tillfället, därför dröjer den publiceringen. När det gäller Antoine har jag fortfarande inte riktigt löst fax-problemet. Det finns en möjlighet som dock innebär att jag lämnar spår som kan ledas till min familj och jag vill egentligen inte dra in dem i den här verksamheten. Då jag redan har pratat med Antoine har jag lämnat möjligheten öppen för en telefonare med honom men då går en del av charmen förlorad. Meningen med email-intervjuer är att jag kan publicera svaren exakt som de är givna, med eventuella felstavningar osv, vilket ger ett roligare och mer personligt intryck. Jag får fundera lite.

Så småningom kommer antagligen en fast veckodag att bestämmas för publicering av intervjuer men jag vill få ihop ett litet arkiv snabbt till att börja med. Vidare är det naturligtvis fritt fram att anmäla intresse för intervju om du känner på dig att du är en VIP-människa. Här nedan följer en most wanted-list med personer som jag vill intervjua och om du finner dig själv på listan eller vet hur man kontaktar någon av dem (i cyberspace) är det bara att skicka ett mail.

Eric Sjölin (ordförande, Guliganerna)
Ivan (tv-profil)
Magnus Haglund/Peter Wettergren (tränare)
Ahlis (legend)
Mats Nyström (tv-profil)
Alla spelare i Elfsborgs A-trupp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glenn Hysén

Anonym sa...

heje gulin va tyckerer du om ja majlard ja tycke han e en bra en kan dunte interjuva han !!!!!!!