måndag, december 19, 2005

Samuelsson och pizzan

Igår på söndagskvällen fann jag mig själv hålla den vackraste flickan på denna jord sällskap när hon hämtade en kebabpizza på pizzeria Superstar på Norrmalm. När hon gick fram till disken kom Magnus Samuelsson fram ur skuggorna och det skulle snart bli hans tur att hämta ut vad han nu hade beställt. Närmare bestämt var det hans tur efter hennes så han ställde sig bakom henne medan jag intog en "defensive stance" vid kylskåpet med drickor utifall att han skulle få för sig att börja brottas. Jag har ju varit lite hård mot honom i tidigare matchrapporter då jag bland annat anser att han har stora problem att slå den enklaste passning till rätt adress. Nu hände ingenting och jag hade gärna stannat för att ta reda på vilken pizza han köpte men det var hon inte intresserad av så vi gick.

Inga kommentarer: