fredag, december 23, 2005

Hejje!

Tjolahejsan! Charmtrollet Röd Guling har låtit mig presentera mig själv som ny skribent här i bloggen ;) Hihi! Vad ska jag skriva? *fniss* Jag är lite nervös nästan. Jag har läst den här bloggen sedan den startade och har oftast tyckt att den är bra men ibland har det blivit för mycket politiskt tjat och då är Röd Guling riktigt tröttsam. (Förlåt mig chefen ;)) Politik är säkert viktigt men gud så tråkigt! Man behöver inte vara så allvarlig jämt! ;)

Så jag plitade ner ett litet mail till honom och frågade om jag fick bli medarbetare och han tyckte att det var en jättebra idé! :) "Du kanske kan bli en god förebild för gulsvarta flickor" tyckte han och varför inte? :) Det blir jag gärna! Röd Guling hittade på mitt nick Evil Lynn Allen och det låter supercoolt, håller ni inte med??? ;)

Jag ska börja med att skriva en lista med de snyggaste killarna i Elfsborg!

1. Anders Svensson
Sötnosen nummer ett! Ett charmtroll, lika pojkaktigt söt idag som när han var 20. Jag älskar Anders!!!

2. Abbas Hassan
Lång, mörk och lite mystisk för vi vet ju inte så mycket om honom än, men jag hoppas att han får stå i många matcher nästa säsong. Wiland måste raka av sig skägget för att ha en chans att bli lika snygg! ;)

3. Joakim Sjöhage
Ursöt! Rykten säger att han har flickvän tyvärr! ;)

4. Martin Andersson
En riktig man! Men han var mycket snyggare i långt hår.

5. Jonas Lundén
Ja, jag vet att han har slutat i Elfsborg och det är synd! En riktig läckerbit!

Hoppas att ni är nöjda med min första post här i bloggen! Många pussar och kramar från mig!!!

¤Evil Lynn Allen¤

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ellos Linda är det du?

Curt Hennig sa...

Detta är Evil Lynn Allen. Så det så.

Anonym sa...

aja burgar sendel munster hära hahahahahahaha !!!!!!!!!1

Anonym sa...

Inte för att det kan betraktas som seriöst att skriva en blogg som hyllar skitlaget Elfsborg, men borde inte snack som det Evil Lynn Allen för stanna på lunarstorm för bloggens bästa.

Anonym sa...

Vad är det här för skit?