tisdag, december 27, 2005

Insider

Nu har jag kollat runt lite med olika kontakter jag har ute i samhället. Det verkar nästan som om Elfsborg kommer att ge sig in i jakten på Henrik Larsson. Som bekant finns det ett flertal personer som är villiga att hosta upp cash till Elfsborg.

Det finns personer som har varit tveksamma till Henke i Elfsborg med tanke på hans ålder och till dem vill jag säga att Henke är ett proffs ut i fingerspetsarna och kommer att göra allt för den klubben han kommer att spela för.

Gällande boendet för Henke och hans familj så är ju Borås en underbar stad att bo i. Ingemar Stenmark är en av de som har köpt hus utanför Borås. Jag tror att Henke skulle trivas mycket bra i Borås. Precis som 100 000 andra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mycket tror du själv på att Henke skulle välja Elfsborg? Jag tror att Elfsborg kan erbjuda mer pengar, träningsmöjligheter och annat smått och gott men man måste vara realist. Men som elfsborgare hoppas man ju alltid!

Anonym sa...

I dagens GT/Expressen säger Stefan Andreasson att IFE inte kommer att ta kontakt med Henke.