fredag, december 23, 2005

De nya medarbetarna

Som ni ser har Evil Lynn Allen skickat upp sin första post. Jag är inte alls främmande för hennes lättsamma stil, tvärtom är det meningen att hon ska skapa en bra kontrast till den annars lite väl allvarliga och seriösa tonen som hålls här. Allt för att bredda bloggens referensramar och tilltala fler läsare.

Jag har ju tidigare nämnt att signaturen Curt Hennig, som har kommenterat en del tidigare artiklar, ska börja bidra med material. Vi känner varandra privat sedan gammalt och han är en mycket kompetent fotbollsanalytiker. Jag har emellertid varit lite tveksam till att ge honom postbefogenheter då han kan anses vara lite väl kontroversiell stundtals men jag hoppas att jag slipper censurera honom.

Hans första post blir troligen en recension av Elfsborgs-CDn "100" som Lohne uttryckte blandade känslor för i sin intervju. Hennig har ett förflutet inom management/consulting and producing-branschen och är således helt rätt man att bedöma den musikaliska kvaliteten i detta verk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte för att det kan betraktas som seriöst att skriva en blogg som hyllar skitlaget Elfsborg, men borde inte snack som det Evil Lynn Allen för stanna på lunarstorm för bloggens bästa.